Kalaspuffar

1. Jag ligger på mage i ny säng i ny lägenhet. För jag har flyttat hemifrån och ska numera på bo på ny adress några månader framöver. Fast alla möblerna är inte här än, det ska fixas på fredag.

2. Älskling är på besök. Han duschar. Igår bakade han en jättegod kladdkaka, och snart har han lovat att gå till affären och köpa kalaspuffar bara för att jag är jättesugen på det. Han är bäst.

3. Jag har ingen täckning på min iPhone här, så hoppas 3 vill samarbeta och fixa det idag som utlovat. Det tog arton år att komma fram till kundtjänst igår så orkar inte hålla på igen.

4. Det är november.

5. Undrar när första snön faller.

6. Saknar Aminda i Thailandet. Väntar med spänning på hennes nya tatuering och många spännande historier!

7. Det är 52 nätter kvar till jul. Mysigt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg du har! :) allt bra :)?

2011-11-06 @ 14:32:48
URL: http://lemonaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0