I set fire to our bed


(Emmaboda, location CCC-tent)

Hej, klockan är 23.23. Viktig information jag kände mig tvungen att delge.
Så nu är det överstökat skönt. Bilden ovan är en never-before-seen-and-therefor-very-fucking-special-extra-exclusive-emmabodabild där jag dricker juice (och även om så bara delvis dricker jag ju fortfarande... juice)
Tänkte slänga upp fler exclusives här senare, men det får ju då helt enkelt bli senare.
För nu är jag trött och ska nanna, börjar trots allt a las ocho y diez mañana... besos hombres!
Åh jusstja, angående rubriken, asbra låt med Florence + The Machine såklart!

Florence + The Machine – Kiss With A Fist

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar exclisives, de får du inte behålla för dig själv! och du drack inte alls juice lol, det var nog mest annat i glaset...

2011-10-06 @ 20:17:31
URL: http://wavewave.blogg.se/
Postat av: Julia

Fy vad exclusive! Amagad! Och hrm, håller med föregående talare om juicen. (Hahah Aminda, fantan..!)

2011-10-10 @ 01:05:46
URL: http://shelivesinafairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0