Fin helg

Min rygg är smått förstörd, men bara smått. Och bara av goda anledningar kan jag berätta! Har knappt lämnat rummet på hela helgen. Förutom igår då jag och älskling åt muffins i skogen efter att ha stött på en sån där "bekant" man inte vill stöta på. Och efter att det blivit jättestelt mellan oss, och efter att muffinsarna som egentligen var fyra helt olika bakverk (kärleksmums, blåbärsmuffin, chokladmuffin, donut) ätits upp. Hur som helst, summa kardemumma, har jag mest legat i den gosigaste av sängar med den gosigaste av pojkar fredag, lördag och dagen som idag är så nu är jag rätt så rastlös. Väldigt kul var dessutom att vi tänkte gå och simma i morse, men aldrig kom iväg då vi inte hittade några lås och inte kunde förmå oss att betala för varsitt(trots det fick jag på mig en bikini jag gick runt i hela dagen). Hehe. Ja, så skulle min helg kunna resumeras om du till det adderar massa kärlek, godis, chips, dipp och några filmer (varav ingen var fantastisk). Jag vill även passa på att välkomna alla fina läsare som hittat hit. Kul, massor av pussar!





Varm Choklad & Min Bebi

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh vad snäll du är, tack så hemskt mycket!

2011-10-23 @ 20:59:29
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: mindus

gos <3 jobbigt det där med knasiga ryggar...hoho

2011-10-23 @ 22:36:27
URL: http://wavewave.blogg.se/
Postat av: f

haha. älskar dig mest fina.



hjärta

2011-10-23 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0